Saturday, 29 September 2012

Beltekort




Mitt første beltekort utført som ett bryllupskort ..var utrolig kjekt å lage.Forstår ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før NÅ. Liker de bretteteknikkene hvor innsiden av kortene er med i produksjonen på fremsiden på en måte. Har en tendens når jeg lager 15x15 kort å "glemme" innsiden og når de skal klargjøres så blir det sån der...så bretteteknikker som dette er laget for meg.
Utfordringer jer er med i:
Partytimetuesdays-anything-goes
Lovetocreatechallenge-34 anything-goes

5 comments:

  1. enig med meg med at det er lettere å pynte inne i kortene når brettetekn er slik som dette :) nydeligt kort var det du har laget her :) lekkert mønsterark:)

    ReplyDelete
  2. Nydelig bryllupskort!!
    Og kjekk bretteteknikk :)
    Ha en fin søndag,
    Klem

    ReplyDelete
  3. Beautiful card. Thanks for sharing with us this week at Love To Create Challenges. Hope to see you again next week. joann sassy raggedy

    ReplyDelete
  4. Really cute card. Thanks for joining us at Love to Create Challenge. NancyD

    ReplyDelete
  5. Nydelig bryllupskort:)
    Rt fantastisk lekkert ark du har brukt:))
    Klem

    ReplyDelete

Tusen Takk for at du har vært på besøk i bloggen min og vil skrive en kommentar. Du er alltid velkommen igjen.På gjensyn.